سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به دوستی آن که دین ندارد، شادی نمی توان کرد . [امام علی علیه السلام]
مطالب مفید و خواندنی
 
حفاظ شاخگوزنی: ایمن,زیبا,متنوع,ارزان

شاخ گوزنی : ایمن ترین حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی ؛ الهام گرفته از طبیعت:

شاخ گوزنی(حفاظ نامنظم): بسیاری از ساخته های دست بشر الهام گرفته از طبیعت است که هرروز بر تعداد آنها افزوده میگردد:

  • تمام ایده های پرواز از طبیعت برداشته شده؛  از طرح های اولیه لئوناردوداوینچی از بالهای پرندگان که منجر به ساخت هواپیما شد تا ساخت هلیکوپتر با الهام از بالهای سنجاقک و هواپیمای فوق پیشرفته که پرواز بی صدای خود را از پرواز  جغد الگوبرداری کرده است.
  • ساخت زره های نظامی با الهام از حیوانات نیز پیشینه طولانی دارد. زره های سامورایی دقیقا از ساختار حفاظتی حیوانی به نام آرمادیلو برداشته شده است.
  • رادارهای امروزی با الگو برداری انسان از پژواک سازی خفاشها ساخته شده ؛ همچنین رادارهای سونار مورد استفاده در زیردریایی ها 110 سال قبل از دلفین ها کپی برداری شده است.
  • چسب انعطاف پذیر با الهام از تار عنکبوت, ساخت دوربین با الهام از ساختار چشم, استفاده از سیستم درخشش بال پروانه ها در تکنولوژی ساخت مانیتور و تعداد بی شماری ابداعات و اختراعات که همگی از روی دست طبیعت برداشته شده است…

حفاظ شاخ گوزنی نیز با الگو برداری از شاخ گوزن و ساختار غیرقابل عبور آن در برابر عوامل خارجی,  طراحی و ساخته شده است. ترکیبی از لبه های تیز و برنده فلزی که بصورت متراکم در کنار هم قرار گرفته و عبور از این حصار مطمئن را غیرممکن میسازد.

مزایای حفاظ مدرن شاخ گوزنی نسبت به حفاظ های قدیمی: امنیتزیباییتنوع در طرح و رنگارتفاع و تراکم قابل تغییرقیمت مناسب (قیمت حفاظ شاخ گوزنی پایین تر از سایر انواع حفاظ میباشد)

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی مدل نیزار

 

شاخ گوزنی : نسل جدید حفاظ روی دیوار

نرده شاخگوزنی نه تنها امنیت را در بالاترین سطح برای ساختمان شما به ارمغان می آورد بلکه با طراحی زیبای خود میتواند به عنوان بخشی از نمای زیبای ساختمان شما بدرخشد. استفاده از رنگ های متنوع هماهنگ با نمای ساختمان و به سلیقه شما از جمله مزیت های این نوع حفاظ مدرن است.

شاخ گوزنی طرح های مختلف با ظاهری متفاوت دارد که این تنوع در شکل و ساختار باعث شده قابلیت استفاده روی هر نوع دیوار و برای انواع کاربری ساختمانها را داشته باشد: حفاظ دیوار منزل مسکونی  , ساختمان اداری , باغ , ویلا , مجتمع های ورزشی و درمانی , محوطه های باز مانند ترمینال و پایانه های مسافربری و مناطق نظامی و …

حفاظ شاح گوزنی مدل لیلیوم

حفاظ شاخگوزنی: ایمن,زیبا,متنوع,ارزان

تمام شاخصه های مشتری مداری در طراحی حفاظ گوزنی بکار گرفته شده است. (قیمت مناسب در برابر امنیت بالا,طرح و رنگ متنوع برای هر نوع سلیقه, ارتفاع و تراکم متغیر برای هر نوع توان مالی) ؛ طراحی مدرن و مشتری مداری باعث شده تا انواع حفاظ شاخگوزنی در مدت کوتاهی به پرکاربردترین و بهترین گزینه برای حفاظ روی دیوار تبدیل شود.

این نوع حفاظ مدرن  با نامهای مختلفی بین مردم شناخته شده است: حفاظ خاری , حفاظ بته ای , حفاظ خارپشتی , حفاظ بوته ای , حفاط بوته خاری , نرده شاخگوزنی و حفاظ شاخدار …

نرده روی دیوار شاخ گوزنی مدل های مختلفی دارد ؛ برای هر نوع سلیقه و بودجه : برای آشنایی بیشتر با مدلها و کیفیت ساخت و نصب و دیدن عکس انواع شاخگوزنی میتوانید بر روی نام هر کدام از مدلها کلیک کنید:

  • حفاظ مدل شاخگوزنی
  • حفاظ مدل بوته ای
  • حفاط مدل نیزار
  • حفاط مدل لیلیوم

تولید کننده حفاظ در اصفهان با 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق در ساخت درب و حفاظ مدرن , دارای گواهینامه مدیریت کیفیت از انگلستان , تولید حفاظ شاخ گوزنی خود را با 2 سال گارانتی کیفیت و رنگ محصولات عرضه میکند. کلیه محصولات با رنگ کوره ای الکترو استاتیک و بالاترین کیفیت ساخته و ارسال میشود.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط مطالب مفید و خواندنی 96/11/26:: 2:42 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها